måndag 18 maj 2009

**Dessa ställen**

Tänk va underbart det med barn! Barn och kort. Älskar båda..nästan lika mycket. Är så glad över att ha en man som älskar att fota, vilket jag inte har gjort. Nu är foto ett av mina stora intressen. Liam är en glad och sprallig man som kan hitta dom mest udda platser att sitta i. Finns det hjärterum så finns det stjärterum.


Liam testar hållbarheten på lådan. Funkar fint de där.



Klädsim i all ära, men detta är ju för tokigt.

Bada kan man göra vart som helst...handfatet i köket funkar utmärkt.

10 kommentarer:

  1. Hihi.. så söt e han.. =)
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  2. PS.. Så underbara bilder du visar i inlägget nedan! Så mycket fina saker så jag nästan storknar.. =)

    SvaraRadera
  3. Åh tack gumman!!! Det är så roligt är man har något att visa. Har pysslat en hel del denna veckan...men det kommer mer. Ska måla ett skåp idag..hihi..får se om jag visar den i morgon...Puss

    SvaraRadera
  4. Vilka roliga bilder! Måste vara bra kvalite på era lådor, våra ikea lådor känns inte som om dom hade hållt ens för en lite man i den storleken.

    SvaraRadera
  5. Hej Anna! Det är säkert Bang Olofsen lådor..haha...Men det känns ju inte så säkert när han sitter där, klumpen. Men dom är ju för roliga med sina idéer. Kram

    SvaraRadera
  6. e han snaggad? :O

    Emma :P

    SvaraRadera
  7. Sista bilden? Nä i så fall...han har en massa shampoo som jag försöker att få bort...hahaha...han ser ut som en söt skalleper.

    SvaraRadera
  8. Hej svejs från sjukstugan!
    Har ingen dator på dagarna så jag har ju missat en massa inlägg juh... Jätte fina bilder å Liam e ju för påhittig :)
    Nu ska jag sätta mej å uppdatera lite oxå, man får ju passa på medans iprenen värkar...
    Kram

    SvaraRadera
  9. Hej min lilla pissis!!! Ja, jag håller tummarna nu för att du hinner med bloggandet. Ipren ska ju vara bra...=). Jag tänkte måla skåpet i hallen, men fastnade här istället...=(. Ska läsa din blogg så fort jag ser att den är uppdaterad.
    Krya på dig vännen så ses vi snart! Puss

    SvaraRadera
  10. så fin:) Åh så fint hem!

    Kram Carro

    SvaraRadera