onsdag 20 maj 2009

**Dagen O**

Kära vänner!

Blir en snabb uppdatering idag. Ska iväg och mysa lite med Ika. Kolla på film och ha det gott.
Ville bara visa er mitt linneskåp som står i hallen. Den har självklart blivit vit nu. Luktar faktiskt rätt illa här hemma. Men vad gör man inte för lite vit färg?
Hur som helst så är jag så nöjd med färgvalet...igen. Och hallen har fått sig ett lyft även om den inte är klar. Det kommer.
Fick även med mig lite loppissaker idag, men visar det i morgon kanske.

Ha nu en riktigt skön kväll, lillördag och allt.




Oj! Blev bilden för vit? Ser ni skåpet?



Här är den! Så himla nöjd blev jag över resultatet.



Söta trålådan ska egentligen ha en stor fet flaska i sig. Men jag tog bort den och satte en fin växt istället. Mycket bättre.





6 kommentarer:

  1. Hej Hellen! Såååå vackert linneskåp du fått tag på *avis* precis sånt har jag varit på jakt efter.. men det blev ett 30-tals med svängda ben istället, fint det med.. =) Jättefint du pyntat på det också! Ha en skön helg!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  2. Ja, den blev jättebra nu. Kostade mig 150 spänn på loppis. Vet att jag sagt 200...men jag gav honom 50 extra för det kändes som rena rama röveri..haha. Vara loppis rockar!!!!

    SvaraRadera
  3. Tjoho... Jag o Sandra svängde fram en snabbis förut när vi åkte igenom grästorp! Va tvungen att pussa lite å Liam!
    Skåpet va himla fint.. Finare live än på bilderna här.. man såg de sletna bättre live! =)

    SvaraRadera
  4. hej vilken gullig låda du har på din startbild på bloggen ,nu blogg för mig detta tror jag , så nu skall jag kika runt här.

    SvaraRadera
  5. jag vill ha kappsäcken! Pappas kappsäck? Packa pappas kappsäck?

    SvaraRadera
  6. TeZan....HAHAHAHAHA!!! Du är så söt och rolig du! Hahahahaha....puss

    SvaraRadera