tisdag 23 juni 2009

Godmorgon


Godmorgon gott folk!

Jag kan inte sova just nu, det är för varmt. Så jag tänkte jag skulle lägga upp lite bilder istället.
Hoppas att ni får en riktigt bra dag...det är ju SOL ute, underbart. Sommaren kanske är här nu.

Puss å kram på er.






Sambon älskar att ta kort, vilket bara är bra för min del. Så här är några utav hans älskade prylar.



Vad är detta för något?

Det är ju en vitmålad kabeltrumma. Jag verkligen ÄLSKAR den.



En liten myshörna på övervåningen som är halvklar.





Pernillas blogg (donablogg.blogspot.com) har en massa fina bilder, tips och idéer. Här är en av hennes makeover tips. Gör om en säng till en mysig soffa. Så bra idé tycker jag. Det ska upp en soffa till så att det blir plats för fler.
P.S ser ni den fula fönsterfärgen, BRUN!!!! Bort ska den så småningom.





2 kommentarer:

  1. Tack gulliga du!
    Känns jättekul att kunna inspirera :)
    Gillar din idé med kabeltrumman - superfint!

    KRAM
    Hoppas du sov gott sen

    SvaraRadera
  2. Underbara personliga, romantiska namnsmycken på www.item.blogg.se

    Smycken som passar att ge bort som dop- och bröllopsgåva, present, kärleksgåva, eller varför inte något vackert till dig själv?

    Unika, personliga namnsmycken på www.item.blogg.se

    SvaraRadera