söndag 7 juni 2009

Liams rum.

Idag vill jag visa er några småbilder på Liams rum, inga helhets bidler då vi inte fixat hans rum än. Men tanken är att han ska få lite mer industriellt rum. Lite mer pojkaktigt. Jag känner inte för att shabba hans rum i tyll och volanger...hehe. Då lär han inte bli glad på mamma.

Rummet ska dock få vara vitt, tak, och väggar. Sedan när han blir tillräckligt gammal så kan han få välja färg själv. Nu hoppas jag på att han bara ÄLSKAR vitt han med.



Lampan är så fin tycker jag, den ska få en annan färg. Gillar inte alls den här färgen.



Gamla ölbacken får agera boklåda. Liam har en hel del böcket. 



Men titta där! Där ligger ju bollen och förstör bilden.



Är ett stor fan av Elsa Beskow, det klart att Liam måste ha en sådan bok. Den gröna boken framför är min första pekbok, den fick jag när jag var 7 år.



Kulramen ska målas om och griffelfärg ska tillsättas.


Rostigt, fint och helt oanvändbar.


Par klämmor som ska upp på en tavla någon gång.



Åh vad jag tycker om den här flaskan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar