onsdag 3 juni 2009

Tänt va det här.

Hej IGEN! 

Jösses, det kommer kanske bli en ketchupeffekt på mig den här dagen. Det har hänt så otroligt mycket den senaste tiden. Både loppis och annat. Men förra veckan hittade jag en pärla. Inte en pärla, mer en lampa. Jag blev kär och tog med henne hem till mig. Hon trivdes inte så bra hemma hos oss, då hon kände sig lite väl färgglad. Men jag tröstade henne och berättade att jag minsann skulle fixa ti henne.



Lilla Fian..orange trä och laxrosa lampskärm.


Nu är hon vit och fin. Lampskärmarna har jag sytt av gamla lakan. 




3 kommentarer:

  1. Lampan blev ju jättefin :)
    Kökshörnan ser fin ut oxå, får väl komma hem någon dag å se helheten ;)

    Tack för god paj å sällskap förut...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj så snygg lampskärmen blev! Vilken skillnad! Och så snyggt du gjort i bakgrunden med alla fotoramar och kort på Liam.. Super! Vet du, jag tog upp telefonen i tisdags och tänkte ringa dig och höra om vi skulle åka till antikaffären i Vbg, men sen koma jag på att den bara har öppet ons-lör. Vi kanske kan hitta på något i helgen? Loppis eller fika? Kram /Anna

    SvaraRadera
  3. Hej Hellen! Jo, jag har väl skrivit lite om det på bloggen och även på facebook, men är inte så högljudd av mig än, vågar inte tro på det förrän det står skrivet.. =) Men vi ska iaf ta över Christofers pappas hus, det ligger i samma ort vi bor i nu. Inte alls så gammalt hus som jag hade tänkt men vem kan säga nej till ett stort bra hus med öppen spis till bra pris?! Det gamla sekelskifteshuset får vänta.. Vi flyttar ev redan om tre veckor så det gick snabbt! =)
    Kram /Anna

    SvaraRadera