tisdag 26 maj 2009

Helgens fynd.

Ibland önskar jag att tiden stod stilla. Tiden bara flyger förbi, dagar, veckor och månader. Nu är det snart juni redan...Va har jag gjort med detta året? Tycker inte att jag har hunnit med något alls. Men så fort jag skriver ner några saker vad jag gjort under veckan så fyller det sin kvot ändå. Så lite har jag hunnit med.
Jag har fynda lite saker den här veckan. Min absoluta favorit är ändå min klocka. Min underbara väckarklocka som jag blev handlöst kär i. Hela vägen från Lule kom den hem till mig igår. Tack snälla Elizabeth för att jag fick köpa den!


Här står faktiskt tiden helt stilla. Visst är den underbar?



Den här klockan är över 100 år och överlevt en brand. Hoppas att den kommer att trivas här hos mig.



Fått pippi på burkar. I den här burken förvara jag florsocker.



Ovanför kylskåpet har alla burkar, formar och rivjärn hamnat.



Fint att titta på än att gömma undan dom i skåpen.

3 kommentarer:

  1. Klockan e jättefin, kommer med all säkerhet att trivas hemma hos dej... om du inte glömmer att damma av den emmellanåt förstås ;)

    Vi ses i morgon..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad jag blev glad och rörd se klockan hos dig! DÄR hör den hemma!!!!!!!!
    Skall visa min pappa!
    Ja, där hör den hemma!
    KRAM
    Elizabet

    SvaraRadera
  3. Hej Eliz!

    Jag blir så glad över att ha den här..går och klappar den i mellan åt, flyttar runt den för att jag ska kunna se den bättre..haha...VIsar stolt upp den för alla som kommer hit...Min lilla kärlek är de.
    Tack snälla än en gång!!!! Kram kram

    SvaraRadera