tisdag 26 maj 2009

Den magiska färgen..

Kära kära vänner. Ska faktiskt börja med före och efter bilder. Det är så trist när man gör om saker och så får ni inte se hur det såg ut innan. Så nu ska jag ge er den första bilden någonsin.
Lådan är köpt på loppis. Funderade länge på vad jag skulle ha den till..hmm...man bara köper på sig saker som är fina och sen vet man inte  vad man ska ha den till. Men det är det som är tjusningen med den här stilen. Allt passar någonstans...man kan flytta runt bäst man vill med sina saker tills dom har hamnat på sin plats. 
Hur som helst....fram med pensel och vit färg. och måla..måla..måla.



Inte så roligt alls faktiskt, men den är söt fortfarande.


Med lite vit färg så blev den kalasbra hemma hos oss. Plus att den fick agera som toarulls förvaring, 3 st får plats. Funderar på att skriva något på den...men jag vet inte vad, vet ni kanske?




4 kommentarer:

  1. Oj jag tänkte att den var mycket mindre och ville föreslå kaffefilter för det hade min farmor i en sån låda(fast mindre då). Fick inte riktig ihop det när det sen fick plats tre toarullar...

    SvaraRadera
  2. Oj så fin den blev! Helt sjukt vad lite vitfärg gör med vissa saker! Hmm.. Text som passar på toan.. kommer inte på något bra just nu.. om du inte vill ha någon av de vanliga verserna, "Här flämtar även den starkaste" haha.. men det blir ju inte så bra om du flyttar lådan till köket sen eller nåt.. hihi..
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  3. Anna: HAHAHAHAHA...hahahaha...*tårkar tårar*...hahahaha...Nä du det kan jag verkligen inte skriva...hahahahaha...Tänkte skriva typ...poo..hahaha...men din var nästan värre...KRAM

    SvaraRadera
  4. Skethuspapper!!! hahahahah

    SvaraRadera