söndag 10 maj 2009

**Drömmar, visioner och planer**


JAAAAA!!!!

Ska äntligen få göra om min sambos högtalare som han ÄLSKAR...Dom är stora, bruna och fula...i hans försvar skulle han säga dom är stora, bruna och GRYMA! Men nu i min gata så ska jag få göra om dom...hihi. Är så lycklig med denna lösning 
för detta I-landsproblem vi har levt med ett tag.

Mer på önskelistan är:

Slagbord
Dagbädd
Bord
Spegelbord
Pottskåp
Skåp

Okej detta funkar inte. Har inte hela dan på mig att skriva allt.
Men ni förstår att det finns saker jag vill HA....snälla ni hojta högt om ni skulle hitta något utav dessa... 

Sambon sa även att det är bra att vi tar det lugnt med renoveringen, då har jag saker att göra och pyssla med när han är borta. Han har rätt, även om det hade  varit trevligt med vita väggar, vitt tak och golvet lagt...men det kommer.  Har man för bråttom med allt så kanske man missar alla andra fina saker som finns där ute. Men jag har drömmar, visioner och planer med allt detta.


Nu längtar jag bara tills sommaren kommer, tils man inte behöver frysa och klä på sig så mycket. Att få äta ute...alla måltider. Slappa på gräsmattan. 
Tills dess får jag helt enkelt gräva fram en gammal sommarbild..



Ha en fortsatt trevlig, blåsig, solig eller regnig dag. Må väl!

7 kommentarer:

  1. NEJ, inte tobbes högtalare =P

    SvaraRadera
  2. Men..läser du inte eller;)....Dom ska få vara kvar..men jag ska fixa ti dom lite ba..=)....Kram

    SvaraRadera
  3. Vad bra du måste varar på övertalning ;)
    Vilken härlig lavendel du har fått tag på, jättefin bild..
    Ha en underbar dag så ses vi nån dag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Äsch, när man har det mysigt i sängen så kan man lura i dom vad som helst...hahaha..Nädå, sån tur har inte jag. Det funkade ändå serru...det viktigaste var nog att högtalarna skulle få vara kvar...Vi ses snart marika, hoppas jag...=) Puss

    SvaraRadera
  5. Nu e jag nyfiken.. vad kommer hända med högtalarna? Hur ska du spexa till dom tro? =)

    SvaraRadera
  6. Så skönt med en sambo som går med på lite fixande och donande! =) Här blev det protester bara jag sålde två fula ikea-fåtöljer.. "vi har ju ingenstans att sätta våra vänner" brummade han.. men en soffa och stolar och en gungstol räcker väl? hur ofta är man fler än så? På fest möjligtvis och då sitter inte alla i samma rum ändå.. =)
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Högtalare är verkligen fula( oftast) men det finns ju snygga, men dom är ju tyvär väldigt dyra. ser fram emot att se hur du gör om dom, du får visa bilder!

    SvaraRadera