onsdag 6 maj 2009

**Körig dag**

Jösses! Idag har varit en riktigt körig, rolig, trist dag. Hela paketet fick jag. Har varit här och där med Marika idag. Till Vara runt, runt, runt. Hem till G-torp. Till Dagis, hem igen....orkar inte skriva mer om detta.
Hur som helst så skulle jag ta med henne till Loppisen i Vara, gubbj-keln hade inte mage att öppna i tid så där stod vi, kalla, sura och muttrade om hur otrevligt det är när folk inte kan passa tider.
Men en liten tur till Kupan hann vi med och jag fyndade ett å annat. Och Marika hittade en fin burk och sjal. Så dagen har varit okej ändå. Slutade med att vi fick vara barnvakt åt Albin, han är ju världens gladaste unge, nemas problemas att passa..kan jag göra igen. Bara så att du vet.



Söta pallen som ni ser på bilderna på höger sida har blivit vit, så klart. Mycket bättre.


Va är vitt och skavt?



Vad kan man ställa här? Jo ett litet mått.



Ett par fat funkar här oxå. Ni vet väl vad detta är?



Min tallrikshylla är klar..woohoo.




4 kommentarer:

  1. Hej Hellen! Vilken kul dag ni haft! Hade gärna följt med om jag varit ledig. Min dag har inte alls varit lika kul.. Vaknade tre imorses och kunde inte somna om, ont i huvudet, utskällning från hyresvärden, ta hand om alla andras skit och jag säger bara blä! Nu ska jag slöa hela kvällen (den som är kvar) och somna gott sen. Så fin tallrikshyllan och pallen blev!!
    Kram på dig!
    /Anna

    SvaraRadera
  2. va fin tallrikshyllan blev.. =)
    Fint o pynta den på de där viset me...
    Puss

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för hjälpen med Albin =)

    Fina bilder, nu ska jag sätta mej å uppdatera min blogg.

    Tack för en trevlig dag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. vad är det för öppettideer på den loppisen i vara? jag ska dit i helgen är det möjligvis öppet då?

    SvaraRadera