lördag 30 maj 2009

Lördags mys.

Jag ska jobba idag...eller inatt rättare sagt. Just nu känns det lite drygt, men jag vet att efter lite sömn och lite mat i magen så kommer allt att kännas toppen igen. Jag har inga problem att jobba natt, det är helt okej. Kollar på tv tills ögona blöder och bloggar, ja det kan jag göra.

Hur som helst så är det underbart väder ute, jösses. Allt är superfint ute och man vill bara bosätta sig någonstans i ett träd och leva ett med naturen. Om de nu inte vore för alla spindlar och småkryp...
Så i detta fina väder så bloggar jag medans lilleman sover. Jag är inte vettig alls. 
Men men, ska lägga upp lite sköna bilder som jag kan kolla på sen när jag jobbar. 

Imorrn är det mors dag...jag ska ringa min mammi och säga att jag älskar henne...Glöm inte att pussa extra på din mamma eller någons annan mamma du gillar.




Rummet ser så så stort ut.


Vi är dåliga på att äta frukt, men nu kanske det blir lättare. Frukten ligger i trälåda i köket. Så vi kan bara inte missa den.






Lavendel och en massa andra snittblommor ska komma här...någon gång, längtar ihjäl mig snart.



Basilikan trivdes inte ute på min andra altan så nu är han tillbaka där han var förra året. Hoppas att han klarar sig.




Ha nu alla kära vänner en jätteskön helg med sol, värme, god mat och kanske ett glas rött eller vitt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar