onsdag 3 juni 2009

Hemmets hjärta.


Hej på er! Hoppas att ni mammor har haft en bra söndag och attni barn har varit snälla mot era mammor...jag har haft en helt underbar söndag.
Vill bara visa er  vad min kära man har gett mig i morsdagspresent förutom glass och blommor. Jag har drömt om ett skafferi, där jag har fina burkar, formar, lådor och massa annat, men köket är för litet så jag har fått mig ett planteringsbord som jag har inne istället med alla mina fina burkar och plåtformar. Nu känns det lite mysigare att gå in i köket. För jag älskar verkligen att vara där. 



Hand visparna, ser ni dom? Till höger i bilden i plåtformen. Har letat jättelänge efter dessa och hittade den för 10 kr...TOPPEN!

I lådan har jag potatis, morötter och äpplen. Just nu finns även rabarber då det är lite mysigt att göra paj.



Örthackaren är en favorit faktiskt.




En fin gammal kavel fick jag för en strunt summa på loppis i helgen.



Ser ni hålen i väggen? Jag bjuder på de.







Kram på er.


2 kommentarer:

  1. Syssling Annica5 juni 2009 kl. 13:20

    Alltså, du har världens finaste blogg.
    Vilka underbara bilder och var duktig du är.

    SvaraRadera
  2. Hahaha...tack Annica...Men ta och kolla in dom jag har på höger sida...Åhhhh...helt underbarar bloggar. Kram kram

    SvaraRadera