söndag 17 maj 2009

**Vart är du din lilla skit?**

Idag hade jag tänkt att uppdatera bloggen....men jag kan inte hitta kortläsare till kameran. Attans jädra skit helt enkelt. Så nu sitter jag här,lite små sur och äter godis och halv blegar på film istället.

Hur som helst så har det bakats bullar och vi har haft fint folk här hemma, S, R och M på världens fetaste bullfest. Mycket trevligt.
Bilder på detta spektakel kommer så fort jag får tillbaka minnet om vart den där sambla prylen är.

Hoppas att ni har haft en skön helg, det har jag haft. Mycket sol, ätit ute, grillat och myst med bästa sambon och bebisen.


KRAM KRAM KRAM på er.

3 kommentarer:

  1. Hej Hellen! Så trevligt med bullfest! =)
    Hoppas du hittar den lilla manicken!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  2. Hej hej!

    hihiih..ja minnet är ju inte att leka med vare sig det är minnet till kameran eller hjärnan...

    förlåt om jag skojar, men sån är jag...

    hoppas verkligen du finner det.
    Bullfest..det låter ju underbart mysigt!

    Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Hahaha...Ja du Nilla. Jag kan väl inte påstå att jag är världens bästa på att komma ihåg. Men men, vad ska man göra...jo skylla på barnen..hahaha. Jag minns knappt vad vi gjorde igår...Men det blir så mycket roligare när man väl kommer ihåg det man glömde bort.

    Nu är den hittad Anna....=)

    SvaraRadera